Dødsfald

I tirsdags d. 20/10-2015 mistede vi Niels Erik Nielsen som tabte kampen til kræften. Niels har været en markant figur i DFF regi i mange år og derfor har vi fået hans nære ven og tidligere DFF skeet sektionsformand, Thomas Jensen til at skrive et mindeord om Niels. Ære være Niels's minde.

"Niels Erik Nielsen er desværre ikke iblandt os længere. Tirsdag den 20 oktober måtte Niels opgive kampen mod kræften. Os der kender Niels ved at han ikke har givet op uden at kæmpe. Niels har været et midtpunkt i skeet i mange år. Han har haft mange poster såvel hjemme i Havndal som på landsplan. Han har siddet i DFF bestyrelsen fra 1997 til 2010 hvor han kæmpede skeetsportens sag med stor ildhu. Niels har også været holdleder i skeet ved mange WC, EM og VM. Hans største oplevelse var da han var med Anders Golding til OL i Beijing. Nu er Niels taget i forvejen for at få booket nogle træningstider til alle vi andre der gerne vil skyde noget skeet, når vi mødes med ham igen. Kære Niels hvis du kan læse mine tanker vil jeg gerne sige tak for mange dejlige timer på de mange flugtskydningsbaner vi har været sammen på. En stor tak til Leila og Vibeke der har passet så godt på dig i den svære tid, det ved jeg du har været rigtig glad for. Ære være dit minde.

Thomas Secher Jensen"